ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Karkötők egyénre szabva

2013. április 29. - sebidori91

Mostanában igen nagy divatnak örvendenek azok a gyöngyös karkötők, amiken valamilyen medál fityeg. Lehet ez valakinek a hobbijával kapcsolatos, valamilyen szimbólum, vagy épp ami az ízlését tükrözi. A múlt héten én is kaptam egy nagyon szépségeset az egyik hobby boltból, 1500 Ft-ért. Nagyon megtetszett, ezért éreztem, hogy szeretnék még ilyet, sokat!:) Kicsit azért drágállom az 1500 Ft-ot egy karkötőért, így magam készítettem el a többit.

karkotok_1.jpg

Minden hozzávalóval együtt kb. 600 Ft-ra és 10 perc munkára jön ki az egész, azt hiszem megéri!:) 

hozzavalok4.jpg

Elkészítés:

4 és 6 mm-es gyöngyökből készítem a karkötőt és a damilt nem vágom le előre, csak ha felfűztem rá a gyöngyöket. (1.kép) Kezdjük is el, egy kicsi, egy nagy. 16 db-ra lesz szükséged (2.kép), majd jöhet az a gyöngy amire a fityegőt lehet rakni (3.kép), végül 16 gyöngy a végére is. (4.kép)Végül kössünk rá két jó erős csomót, a szárakat vágjuk le. Fogó ( 6.kép) segítségével és egy kis láncszemmel (5ft/db) rakjuk fel a medált. Készen is vagyunk!:) 

karkotoanya1.jpg

A másik karkötőnél is hasonlóan járunk el.

Igazából a hobbi- és gyöngyboltok kínálata elég szegényes ami a fityegőket illeti. Van sok elefánt, toll és angyalszárny, de semmi több...sajnos. 

karkotoviki.jpg

A biciklis karkötőt anyukámnak készítettem anyák napjára, Ti is készítsétek el a karkötőt anyukátok kedvenc színében és olyan fityegővel ami igazán jellemzi őt!:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr275252660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása