ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Nyertes

2013. február 12. - sebidori91

Tegnap reggel elértük a 200. lájkot a blog facebook-os oldalán, így ahogy korábban ígértem, kisorsoltam a nyereményjáték nyertesét. 25 versenyző közül egy nyerhetett, akinek a nevét egy tálkából húztam ki. Tegnap este 18.00-kor került sor a sorsolásra. Néhány fotóval rögzítettem is az eseményeket:

nyertes.jpg

 

A nyertessel már másnap sikerült a kapcsolatot felvenni. Charlotte a fülbevalót választotta, így azt ma becsomagoltam és holnap postázom is. 

fulinyertes.jpg

A továbbiakban is tervezem nyereményjáték indítását, remélem akkor is hasonló kedvvel és aktivitással vesztek majd részt!:) 

Addig is, látogassatok el a blog facebook oldalára: http://www.facebook.com/becreative.blog

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr25077185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása