ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Mandulás brownie

2013. január 13. - sebidori91

Ma egy kis délutáni csevejre hívtam át a barátnőimet és gondoltam, valami finomsággal készülök. Elő is vettem a nagy süteményes könyvemet és kerestem belőle egy egyszerű, csokis receptet. Brownie-val már próbálkoztam korábban is, de akkor - lehet a recept volt rossz, lehet én voltam béna- nem sikerült olyan jól, kiszáradt a sütemény. Ezt a receptet azonban nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!:)

torta1.jpg

Hozzávalók:

  • 20dkg cukor
  • 10dkg durvára vágott étcsokoládé
  • 10dkg liszt
  • 9dkg vaj
  • egy marék mandula, vagy dió
  • 2tojás
  • fél teáskanál sütőpor
  • fél teáskanál vanília kivonat
  • negyed teáskanál só

Elkészítés: 

Melegítsük elő a sütőt 180 fokra. Vajazzunk ki egy 20cm-es, négyzet alakú tepsit. A száraz hozzávalókat (kivéve cukor) keverjük össze egy tálban.(2.kép) A vajat és a csokit gyöngyöző vízfürdő felett olvasszuk fel.(1.kép) Ha felolvadt, vegyük le a tűzről, adjuk hozzá a cukrot(3.kép). Hagyjuk kissé kihűlni, majd mehet bele a két tojás.(4.kép) Jól keverjük el, ezután tegyük bele a mandulát(5.kép), vanília kivonatot (6.kép) és  a száraz hozzávalókat.(7.kép) Tegyük bele a kivajazott, kilisztezett tepsibe, majd 35-40 percig süssük. Mielőtt felszeleteljük, várjuk, meg hogy kihűljön a tepsiben. 

suti2.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, vagy a blog, kérlek lájkolj facebookon is! Ott azonnal értesülhetsz a legújabb bejegyzésekről és még több fotót, letölthető tartalmat találsz!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr955016013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása