ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Ültetők

2012. november 08. - sebidori91

Ezt a karácsonyi dekorációt valahol az interneten láttam és azonnal beleszerettem, mert nem csak ültetőnek használható, hanem ajándékkísérőnek is szuper! Ráadásul a fenyőfa közepébe egy kis bonbon-t vagy más ajándékot rejthetünk. Egy sablont is töltöttem fel a leíráshoz, az eredeti méretért kattintsatok a képre!

Elkészítési idő: 20 perc /db

Hozzávalók:

  • sötétzöld keménypapír (választhatunk eredetileg színeset is, akkor nem lesz szükség matricára)
  • ceruza, vonalzó
  • arany madzag
  • arany/ezüst matricák ( 190ft/lap)

    sablon.jpg

Elkészítés:

A sablont nyomtassuk ki, vágjuk ki és rajzoljuk át a lapunkra majd vágjuk ki (2.kép) A sablon mérete: a belső kocka 4x4 cm és a csúcsok 5 cm-re vannak a szélektől. Hajtsuk fel a széleket, (3.kép) majd díszítsük a matricákkal. (4.kép)

fenyo.jpg

A hústűvel a csúcsokon szúrjunk egy-egy lyukat (6.kép) majd ezen fűzzük át az arany madzagunkat (7.-8.kép) és a végén kössünk rá egy masnit. (9.kép)
Végül zselés tollal ráírhatjuk a kiválasztott nevet. Én még csak a technika segítségével írtam rá a neveket, mert még nem döntöttem el, hogy kinek adom őket!:)

Sok szerencsét! Ha kérdésetek van, kommenteljetek nyugodtan!:)

fenyo2.jpg

Ha tetszett a bejegyzés vagy a blog, kérlek lájkol facebookon is, így mindig azonnal értesülsz az újdonságokról!

http://www.facebook.com/becreative.blog

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr774897191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása