ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Szalagos karkötő II.

2012. október 26. - sebidori91

Tegnap mentem haza a buszon és egy hosszú nyaklánc volt rajtam, aminek a végén egy csomó kis gyöngy van. Jobban megnéztem és rájöttem, hogy nagyon könnyű ilyet csinálni. Itthon kitaláltam, hogy felturbózom kicsit a szalagos karkötőt, amit már korábban is készítettem. Szerintem jó lett, remélem Nektek is tetszik!:)

Kép 491.jpg

Elkészítési idő: 1 óra (rengeteget bíbelődtem a szerelőpálcák hajlítgatásával)

Hozzávalók:

  • 18cm hosszú ezüstszínű lánc
  • 25cm piros szalag
  • gyöngyök (szerintem érdemes egyszerű gyöngyöket választani és egy különlegeset)
  • hajlított fogó
  • talpas szerelőpálca

Elkészítés:

A szalagot és a láncot vágjuk megfelelő méretre. (1.kép) (figyeljünk rá, hogy a szalagból még masnit is kell kötnünk) Fűzzük be a szalagot a láncba. (2.kép) Egy korábbi bejegyzésemben megnézhetitek lépésről lépésre. (KATT) A szerelőpálcára felfűzzük a gyöngyöt (3.kép) és a végét behajtjuk a talpas szerelőpálcával (4.kép). Mielőtt összeszorítanánk, fűzzünk rá egy láncszemet, vagy egy karikát. (ezzel fogjuk a karkötőhöz szerelni) Ha szükséges, használjunk gyöngykupakot. (5.kép) Ezután, rendezzük el a gyöngyöket, hogy lássuk, melyik láncszemre kell felfűznünk őket. (6.kép)

mobil32.jpg

Végül a szerelőpálcára felfűzött karikát, vagy láncszemet szétnyitjuk és ráfűzzük a karkötőre majd a hajlított fogóval összeszorítjuk. (bal oldali kép)

Készen is vagyunk!:)

mobil33.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr194871374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása