ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Sharpie és Pentel teszt!

2020. május 07. - sebidori91

A karantén adta lehetőséget kihasználva előhívattam egy csomó fotómat és készítettem egy fotó albumot. A probléma csak az volt, hogy szerettem volna megjegyzéseket fűzni a fotókhoz, ám az album lapjai feketék, így az itthon lévő tollak, filcek haszontalanok voltak, Kerestem, kutattam, így bukkantam a Pentel Hybrid Milky zselés tollaira, amik gyönyörű színekben kaphatóak, és nem is volt olyan borsos az áruk.

A keresgélés közben szembe jött még velem az ikonikus Sharpie márka, így ebből is rendeltem egy 4 színből álló szettet. Imádom az élénk színeket, így reménykedtem benne, hogy beteljesíti a hozzá fűzött reményeket. Alkoholos filc, így (elvileg) rengeteg felületen használható, hát ezt is kipróbáltam! 

Amint a videón is láthatjátok, műanyagon, fán, kövön, textilen és még gyertyán is jól működött a filc, de én annak örültem a legjobban, hogy sima papíron is nagyon klassz élénkek a színek! Biztos beszerzek még új árnyalatokat! :) 

 

photocollage_202057173855526.jpg  pentel.jpg

 

A Pentel Hybrid Milky tollak is nagyon szépen teljesítenek sötét papíron. Imádom ezeket a pasztell színeket, gyönyörűek. Nem folynak, egyenletes a tinta eloszlása írás/rajzolás közben. 

Ha most ellátogattok a facebook oldalamra, akkor megnyerhetitek ezt a gyönyörű pasztell kék Pentel zselés tollat egy kreatív csomag keretében! 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr1015668654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása