ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Vaníliás gyümölcskosár, ahogy én készítem

2014. november 08. - sebidori91

Kezdő háziasszonyok figyelem! Itt egy szuper egyszerű édes, gyümölcsös süti recept! Egy hete jár a fejemben ez a recept, nem is néztem utána pontos leírásoknak, gondoltam elkészítem úgy, ahogy az én kitaláltam. Jó lett! ;)gyumikosar10.JPG

Amire szükségetek lesz: (12 db-hoz)

  • rétestészta (előre fagyasztottat olcsón lehet vásárolni, nem érdemes vele pepecselni)
  • 1 tojás
  • 1 csomag főzős vanília puding
  • gyümölcsök
  • átlátszó tortazselé

Elkészítés:

A tésztát fél cm vastagra kinyújtottam és nagyobb kockákat vágtam belőle. A muffin sütőformámat fejjel lefelé fordítottam és a kitülekedő körökre raktam fel a tésztát. Bekentem egy felvert tojással, majd előmelegített sütőben 15-20 perc alatt világosbarnára sütöttem. Ez idő alatt elkészítettem a vaníliapudingot (amibe egy pici citromhéjat és citromlevet is raktam) majd a kis kosárkákba töltöttem. Mehetett rá a gyümi, majd átlátszó tortazselével fejeztem be a mini tortácskákat.

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr186879317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása