ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Őszi mécsestartó

2013. október 27. - sebidori91

Egy újabb mécsestartót készítettem el, befőttesüveg felhasználásával. Érdemes ebben a jó időben sétálni egyet a közeli parkban vagy erdőben, mert nagyon szép faleveleket lehet találni. Most én is szedtem néhányat és ezeket használtam fel a befőttesüveg díszítéséhez. 

lmecses1.jpg

Hozzávalók:

  • befőttes üveg
  • szalag
  • pár préselt levél
  • ragasztó

Elkészítés:

A levelek egyik oldalát kenjük be ragasztóval, különös figyelemmel a csúcsoknál. Ezután helyezzük el az üvegen. A leveleket rögzíthetjük hajgumival addig, amíg a ragasztó megszárad. Így nem kell percekig fogni a leveleket és biztosan az üveghez fognak ragadni. Egy üvegre nekem három levél fért fel. Végül, az üveg szájára egy sötétbarna szalagot tekertem. Pár perc alatt el is készítettük az őszi mécsesünket mindenféle extra hozzávaló nélkül!:) 

lmecses2.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozzatok a blog facebook-os közösségéhez itt: https://www.facebook.com/becreative.blog, mert további ötleteket találhattok ott, mint például ez a halloween-i mécsestartó:

halloweendiy.jpg

     

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr285601744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása