ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Nyaklánc drótból

2012. november 24. - sebidori91

Nehezen vettem rá magam, hogy elkészítsem ezt a nyakláncot, mert nem igazán volt ötletem, hogy milyen alakzatot készítsek és hogy milyen színből. Végül pár hete vettem egy sötét rózsaszínű keresztszemes fonalat. Ezután megint váratott magára a dolog, mert nem tudtam, hogy milyen láncra fűzzem fel, míg nem pár napja az egyik hobby boltban találtam kis szemű láncot potom 100 ft-ért. Ezután már nem volt akadálya a munkának, így tegnap este hozzákezdtem és fél óra alatt el is készítettem. Végeredmény annyira tetszik, hogy azt hiszem meg van az új kedvenc nyakláncom!

Kép 840.jpg

Elkészítési idő: 30 perc

Hozzávalók:

  • lánc (100 ft)
  • keresztszemes fonal (nem tudom mi a hivatalos elnevezése 250 ft)
  • folyékony ragasztó
  • kapocs
  • hajlított fogó
  • vastag, de jól hajlítható drót

Elkészítés:

Készítsük elő a hozzávalókat 1.kép) majd a drótunkból formázzuk meg a kívánt motívumot (ez lehet akár egy kezdőbetű is)(2.kép) Hajlítsuk szét  a drótot, hogy kb. egyenes legyen, majd ragasztózzuk be és a fonal végét tekerjük rá egyszer-kétszer, szorítsuk rá amíg megszárad. (3.kép) ezután mindig ragasztózzuk be a drótot előre, és tekerjük fel a fonalunkat. (4.kép) Figyeljünk, hogy ne tekerjük egymás fölé, mert úgy vastag, kiegyenlítetlen lesz és csúnya. A végét megint szorítsuk hozzá, amíg meg nem szárad. (5.kép) Ezután formázzuk kedvünk szerint. (6.kép)

mobil72.jpg

A láncot csípő fogóval vágjuk el két helyen -félbe-(7.kép) majd az egyik láncszemet nyissuk szét, és akasszuk rá a medálra (8.kép). A lánc végein is nyissuk szét a fogónk segítségével a láncszemeket, fűzzük fel rájuk a kapcsokat, majd zárjuk vissza. (9.kép) Készen is van a nyakláncunk!:) 

Még jól mutat szerintem a kör, virág motívum, vagy az A, B, D, G, M, N, O, P, R betűk. 

mobil73.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr554922784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása