ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Virágos kiegészítők

2012. május 12. - sebidori91

Most nagyon rákattantam a virágos kiegészítők készítésére, szóval valószínűleg nem ez lesz az utolsó bejegyzésem ebben a témában!:)  Most egy hajcsatot csináltam. Ezt a technikát az áprilisi Praktikából lestem el, ott szalvétagyűrűnek ajánlották de úgy gondoltam, hajdísznek is nagyon szép. 

Elkészítési idő: kb 1 óra

Hozzávalók: 

  • hajcsat (4db 100ft Gyöngyház)
  • 9db 10x10 cm anyag
  • néhány szem gyöngy
  • egy kis darab filc anyag
  • tű, cérna
Először 9db 10x10-es anyagkockát vágtam ki. Ezután félbe hajtottam (1.kép) majd újra félbe (2.kép), így egy kis kockát kaptam. Ezt az átló mentén újra félbehajtottam (3.kép). Ezután egy csepp alakú sablon helyeztem a keletkezett háromszögre és azt vágtam körbe.(4.kép) - Ha nincs sablonunk, simán vágjuk le a harmadik csücsköt, akármilyen formába (ez lesz a szirom, tehát lehet félkor, hegyes stb) - Az 5. és 6. képen látjuk a szirom eredményét. Ezt ismételjük meg 8x. 
hajcsatt.jpg
 
 
Miután mindet kivágtuk, kezdjük el felvarrni őket egy kis filc kockára. (9.kép) Mindegyik félig fedheti a másikat, így olyan látszatot kelt, mintha több réteg "szirom" lenne. Ha ez kész, a virág közepébe varrhatunk nekünk tetsző gyöngyöt/gyöngyöket. (8.kép) Ha ezzel megvan, akkor készen is vagyunk! Ezt a virágot használhatjuk kitűzőnek is, de én most egy hajcsatra ragasztom rá pillanatragasztóval. (10.kép)hajcsatt2.jpg
 
 
DSC09293.JPG
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr734504542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása