ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

A galaxis mindig velem van

2015. augusztus 25. - sebidori91

Vészesen közeleg a suli, ezért most hoztam egy újabb ötletet arra, hogyan dekorálhatjuk a régi/unalmas/csúnya/egyszínű mappánkat. Egyszerű és látványos megoldást érhetünk el néhány akril festékkel és egy régi fogkefével. Lássuk csak: 

galaxis09.JPG

Először az egészet lefestettem fényes, fekete akrilfestékkel. Megvártam, amíg megszárad, majd egy szórófejes spriccelőt próbáltam ki, ebbe tettem halvány rózsaszín festéket. (a mappát körbe rakjátok ki újságpapírral, különben minden festékes lesz!) Ezzel nagyobb pacák keletkeztek, viszont jó sok festék fogyott. Emiatt áttértem a régi, hagyományos verzióra, a fogkefés módszerre. Nedves fogkefére tettem a festéket és az ujjammal spricceltem a mappára. Világos sárgát és sötétkéket használtam. Kipróbáltam a(z) (elvileg) sötétben világítós festékemet is, gondoltam a sötétben jól mutat, ha egy-egy "csillag" foszforeszkál. Tettem is rá pár pacát, lekapcsoltam a villanyt és vártam a csodát. Nem történt semmi, nem látszódott semmi. Emiatt ne vegyetek sötétben világítós festéket. (bár lehet, hogy csak az enyémmel van a baj) 

+ tanulság, legközelebb veszek fel kesztyűt, mert ezek a hipergyorsan vízállóra száradó festékek "gyönyörű" nyomot hagytak a kezemen és a körmömön és csak erős dörzsölés után lett minden tiszta.

galaxis08.JPG

Még több iskolakezdési ötletért kövessetek facebookon is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr767734420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása