ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Karkötő gyurmából

2013. július 06. - sebidori91

A héten végre volt időm betérni a Móricz Zs. körtér és a Kosztolányi D. tér között nyílt Hobby Művész boltba. Nagyon szuper hely, ajánlom mindenkinek, hogy nézzen be oda! Minden terchnika hozzávalóit megtaláljátok, normális árakon! 

Itt vettem egy nagyon szép rózsaszín süthető gyurmát. Már régóta gondolkoztam, hogy ki kéne próbálni, de eddig sosem volt ötletem. Itt nagyjából 20 féle szín van, szóval van miből válogatni. Egy kocka 550 Ft-ba kerül, szóval úgy gondoltam itt az idő, hogy kipróbáljam! Jól tettem!:) 

gyurmi3.jpg

hozzavalok12.jpg

Elkészítés:

Szóval, szükségünk lesz a gyurmára, fogpiszkálóra, tányérra és sütőpapírra. (1.kép) Ezután, a gyurmából különböző méretű golyókat készítettem. (2.kép) (nagyjából 26 db-ra lesz szükségetek egy karkötőhöz)  Fogpiszkálóval szúrjátok ki a közepét, majd tegyétek a sütőpapírra. (3-4.kép)

gyurma1.jpg

Sütés:

A gyurma csomagolásán az áll, hogy sütőben 110 C fokon 30 percet kell sütni. Na, nekünk itthon hagyományos gáz sütőnk van, tehát beállítani hőfokot nem lehet. Ennek folyományaként az első adag gyöngyömet szénné is égettem:D De tanultam az esetből, utánaolvastam a neten és megtaláltam a tökéletes módszert. Szóval, akinek gázsütője van, így készítse: gyújtsuk be a sütőt a legalacsonyabb fokozaton és a sütőt kitámasztva hagyjuk. Így tegyük be a gyöngyöket és süssük 15 percig. A lényeg, hogy a végén keménynek kell lennie az eredménynek, és nem szabad eldeformálódnia. 

gyurmi2.jpg

Hát ezek után csak szépen sorban, elrendezve kell felfűzni a damilra, végül két csomóval zárni. Legvégül pedig egy kis szalagból kötünk rá masnit. Készen is vagyunk!:)

gyurmi3_1.jpg

gyurmi1.jpg

A játékhoz kattintsatok a képre!!:)

epresnyeremeny.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr295393454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása