ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Strassz-mánia

2013. május 16. - sebidori91

Korábban már készítettem egy bejegyzést arról, hogyan dobjuk fel az unalmas nyári farmerünket strasszokkal. (itt) Most pedig egy unalmas délutánon az jutott eszembe, hogy mi lenne, ha egyszerűen egy gumis damilra fűzném fel őket, és karkötőt készítenék belőle?! Nézzétek meg az eredményt!:)

strassz.jpg

hozzavalok5.jpg

Elkészítés:

Először is, lemértem a csuklom körméretét, ami olyan 15-17 cm lett. (1.kép) Kiraktam szép sorban a gyöngyöket, ahogyan szeretném majd, hogy kinézzen. (2.kép) Ezután levágtam egy 22 cm nagyságú darabot az erős gumis damilból, majd erre fűztem fel a strasszokat. Az egyiken alul megy át a damil (3.kép) a másikon pedig felül (4.kép). mivel átlátszó a damil, ezért ha felvesszük nem is látszódik. Ha megvagyunk két jó erős csomóval kössük össze a két végét a damilnak. 

karkoto_strassz.jpg

karkoto_strassz_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr605303669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása