ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Tejcsokis-kekszes bonbon

2013. február 10. - sebidori91

Karácsonyra egy nagyon kedves barátnőmtől bonbon készítéshez való szilikont kaptam.  Már nagyon vártam, hogy kipróbálhassam. Nagy örömömre, a hétvégén felavathattam, így most megosztom veletek a tapasztalataimat. Egy másik barátnőm születésnapjára készítettem tejcsokoládés bonbont, kevés keksszel megbolondítva. Szerencsére, az elkészítés nem igényel nagy cukrász tudományt, ám véleményem szerint érdemes beszerezni egy ilyen szilikonos bonbonformát. (itt vagy itt)

szivbonbon2.jpg

 

Elkészítési idő: Nem igazán tudok pontos adatot mondani, mert a csokit fel kell olvasztani, majd kihűteni, majd egy másik adagot is felolvasztani és lehűteni. Nekem 5 óra alatt kész volt olvasztással, hűtéssel együtt. (nyilván nem csak a csokival foglalkoztam ez idő alatt.)

Hozzávalók:

  • szív alakú bonbon szilikonforma
  • 2 tábla tejcsoki (én már próbáltam Tibivel, Milkával és Bocival is, tökéletesen működtek)
  • 1-2 szem háztartási keksz és kekszpor

Csomagoláshoz:

  • celofán zacskó (Müllerben lehet vásárolni)
  • Letölthető, kinyomtatható kártya a csomag zárásához

A képre kattintva eléritek a többi letölthető kártyát.(szülinapra, Valentin-napra, vagy csak úgy)

esztinek.jpg

 

 

 

 

 

A szaggatott vonalnál hajtsuk be. 

Elkészítés:

Olvasszuk fel az első tábla csokit vízgőz fölött. (1.kép) Hagyjuk egy kicsit hűlni, addig kb két kör kekszet törjünk/vágjunk apró darabokra. (2.kép) Ha már nem olyan forró a csoki, kiskanál segítségével kanalazzuk félig a mélyesdésekbe. (3.kép) Hagyjuk megszilárdulni. (min. 2-3 óra) Ezután mehet mindegyik formába egy-egy kekszdarab. (4.kép) Felolvasztjuk a második tábla csokinkat, teszünk bele két teáskanál kekszport. (ne túl sokat, mert nagyon besűrűsödik, és nem tudunk vele dolgozni) Ez kanalazzuk a formákba. (5.kép) Száradás után szedjük ki a szíveket és tegyük bele a celofán zacskóba. A száját hajtsuk vissza és tűzőgéppel rögzítsük a kiválasztott, kinyomtatott kártyánkat.

szivbonbon.jpg

szivbonbon3.jpg

szivbonbon4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr725072951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása