ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Gyűrű

2012. október 10. - sebidori91

Itthoni kutakodás közben bukkanttam rá néhány nagyon szép gombra és azonnal tudtam mi lesz a sorsuk! :) Hozzá is láttam a virágok elkészítéséhez, amelyek 2-3 lépésben elkészíthetőek. Remélem a végeredmény elnyeri a tetszéseteket!:)

Hozzávalók:

  • szép, különleges gomb(ok)
  • Ehhez illő anyag (nálam világoskék, és egy fehér organza)
  • tű, cérna, olló
  • gyűrűalap (195ft/2db)
  • pillanatragasztó

Elkészítési idő: 20perc

Elkészítés:

Az első képen a nekem legjobban tetsző gombokat látjátok, amiket itthon találtam. Vannak nagyok, kicsit, különleges formájúak és cukik is!:) Először is vágjunk ki egy kb 3-4cm sugarú kört. (2.kép) A szélét kezdjük összevarrni, a végén húzzuk össze, mint egy kis zsákot. (3.kép) A cérnát varrjuk el, és a virág közepének szánt gömbot varrjuk fel 2-3öltéssel. (4.kép) Ezután már ragaszhatjuk is fel pillanatragasztó segítségével a gyűrűalapunkra!:)

250508_4740877355642_1596832489_n.jpg

Az organza virágom esetében két dolgot csináltam másképp: a varrás előtt a széleket öngyújtóval megolvasztottam, hogy varrás után majd ne akarjon szétfoszlani, majd amikor a gombot is rajta volt, a hátuljára varrtam egy kisdarabb filc anyagot és azzal ragasztottam fel a gyűrűalapra.

A harmadik virág elkészítésének a leírását itt (katt) találjátok.

564098_4740878115661_1235965366_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr644831244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása