ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Gyöngyös fonott karkötő

2012. szeptember 16. - sebidori91

Ezt a technikát eredetileg egy másik honlapon találtam (katt) és annyira megtetszett, hogy gondoltam én is elkészítem. 

Kép 206.jpg

Hozzávalók: 

  • metál kásagyöngy 4mm : 149ft
  • fekete kézműves zsineg (20m): 260ft
  • olló

Elkészítési idő: 25-30 perc

Elkészítés: 

Először, vágj le 3 hosszú maddzagot (mint. 20cm) köss a végére csomót, és kezd el fonni. Kb 2cm fonás(2.kép) után jöhetnek a gyöngyök is, a két szélső szállra. (3.kép)Ezt addig folytasd, amég épphogy körbeéri a csuklódat a karkötő.(4.kép) Ekkor újra 2cm sima fonás következik. Az egyik végére két csomót köss, a másik végére egy kisebb hurkot, amin épphogy át lehet duni a csomót. Ezzel csatt nélkül is tudod hordani.

mobil4_1.jpg

Miután ezt befejeztem, máshogy is kipróbáltam a fonást. A második képen azt látjátok, hogy elkezdtem fonni, és néha közbe fűztem egy-egy gyöngyöt, vagy a jobb, vagy a bal oldalára. Ehhez kevesebb gyöngy szükséges, de szerintem ez is mutatós!:) Sok sikert!:)

mobil5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr974780449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása