ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Dekortapaszt mindenhova II.

2017. november 14. - sebidori91

Az elmúlt pár évben felhalmoztam egy pár dekortapaszt, pedig igazán, a mindennapjaimban nem használom őket. A gond az, hogy amikor meglátom őket, mindig arra gondolok, hogy szuperül fel lehetne használni, és muszáj megvennem, így összegyűlt egy 10-15 db. Elhatároztam, idén karácsonykor nem sajnálom őket, fel fogom használni legalább a felét a begyűjtött tapaszoknak. Ezért egy bejegyzés sorozattal készültem, ahol változatos felhasználási ötleteket szeretnék veletek megosztani! :) 

Például, készíthetsz karácsonyfadíszt belőle:

 

tapasz9.jpg

 

Igazán csak egy hungarocell gömbre lesz szükséged, én találtam olyat, ami már fel volt szerelve akasztóval, így ezzel sem kellett bajlódni. Egyszerű, hópehely mintás dekortapasszal szépen, cikkelyenként körberakasztottam a gömböt. Ez egy cellux tapintású tapasz volt, ami hihetetlenül jól felragadt. A végeredmény szerintem klassz, és ráadásul 5 perc alatt elkészült! ;)

tapasz7.jpg

tapasz8.jpg

+ tipp: csillámossal még látványosabb eredmény tudsz elérni! 

Ha netalántán papír szerű lenne a dekortapaszod, (nem tudom a hivatalos megfogalmazást, de akinek van mind a kettő, az tudja mire gondolok) és nem ragad jól, akkor előtte kend át a gömböt hobby ragasztóval, illetve a végén decoupage lakkal, ami megvédi és csillógóvá teszi. 

Nem tudod hol vegyél dekortapaszt? Lájkold a facebook oldalam, mert ha valami jót veszek, azt mindig megosztom, hogy ti se maradjatok le róla! Legutóbb a Pepcóban vettem 600 Ft-ért 5 db karácsonyi dekortapaszt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr7513276875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása