ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Nászajándék kreatívan 2.0

2017. május 22. - sebidori91

Idén is hivatalos voltam egy szuper esküvőre, és mivel a mennyasszony közeli barátnőm, ezért mindenképpen szerettem volna valahogy kreatívan csomagolni a nászajándékomat. Korábban már két kreatív nászajándékot is készítettem, de semmiképp nem szerettem volna ugyanolyat adni.  (lufiban, zsebkendőnek álcázva)Sokat kutakodtam a neten, mire rátaláltam erre ajópofa ötletetre. Képkeret,  benne egy kedves képpel -JUST MARRIED- és az autó hátulján konzervek helyett a kocsik kötegelt pénzt húznak :D. Azért is tetszett, mert maradandót is adhattam,illetve hasznosat is! ;)

eskovi1.jpg

Mire lesz szükséged? 

  • képkeret
  • nyomtató
  • szalag
  • kétoldalú ragasztó
  • maddzag
  • papírpénz

Elkészítés: 

Innen válogathatsz a képek közül, egyet válassz és nyomtass ki. Wordbe szerkeszd meg, hogy a képkeret méretével megegyező legyen (vagy kicsit kisebb) és ízlés szerint helyezd el az ifjú pár nevét is a képen. Nyomtass, tedd bele a képkeretbe. Készíts 2-3 vékony szalagból egy masnit. Tekerd fel a papírpénzeket (egyszer hosszába, egyszer vízszintesen félbe, majd tekerés) majd egy vékony kis madzaggal rögzítsd a masnira. Ha megvan az összes, kétoldalú ragasztóval helyezd a képre, a megfelelő pozícióba. (rendszámtábla alatt) Én sima képkerettel csináltam, és kívülre ragasztottam fel a masnit, de ha találtok 4-5 cm mély képkeretet (ahol a kép és az üveg között van egy 3-4 cm hely) akkor a pénz belülre is kerülhet, így tuti nem esik le, de ha le is esik, nem tűnik el. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr7912533411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása