ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Átalakítás: karácsonyi doboz

2015. december 07. - sebidori91

Biztosan mindenkinek van otthon néhány fém doboza, ma már rengeteg édességet, kekszet lehet ilyen kis dekoratív dobozokban kapni. No, de mit lehet tenni ha a doboz már nem tetszik, de még szeretnéd felhasználni, mert olyan jó kis mérete van, meg amúgy is sajnálnád csak úgy kidobni? Hát fessük újra!! Újrafelhasználás karácsonykor is! ;)

dobozkaracsony.jpg

Teljesen újjá lehet varázsolni jól fedő akril festékkel, szalvéta technikával, szalagokkal, matricákkal, dekortapaszokkal. Most én is készítettem egy karácsonyi verziót:

Az egészet lefestettem sötétkékre, majd a tetején egy sablon segítségével, egy arany fenyőfát festetem. Ezt száradás után lekentem átlátszóra száradó hobby festékkel és arany csillámot szórtam rá. Amikor megszáradt, egy ecsettel leszedtem a felesleget, végül hajlakkal fújtam be, hogy  a csillámok ne hulljanak róla folyamatosan. Az alját csak lefestettem, középen egy vékony, arany dekortapasszal tekertem körbe. 

 

Itthon szerintem süti-tárolónak fogom használni, de lehet benne bonbont ajándékozni vagy bármilyen más ajándékot beletenni. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr288145526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása