ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Kétféle papír, kétféle stílus

2015. november 19. - sebidori91

Karácsonyfadísz hungarocellből, újabb két ötlet a dekorálására! A hungarocell nagyon olcsó és nagyon jó alapanyag hiszen szinte bármivel lehet dekorálni. ( papír, textil, gyöngy, szalag, dekorgumi stb.) Már korábban én is készítettem belőlük díszeket, ezeket itt, itt és itt tudjátok megnézni. 

diszek04.JPG

Most két különböző papírral dolgoztam, az egyik egy színes/mintás kartonpapír a másik pedig a mikronfólia. Ezzel a másodikkal is nagyon szeretek dolgozni, szuper csoki-csomagoló anyag, illetve furcsa formájú ajándékokat is könnyen lehet vele széppé varázsolni. 

diszek08.JPG

Mire lesz szükséged?

  • hungarocell gömbök
  • színes/mintás papírok (karácsonyi ha lehet, egy-vagy két árnyalat legyen az uralkodó)
  • ragasztópisztoly
  • mikronfólia
  • szalag

Az első díszhez a papírokból egységes méretű köröket rajzoltam (kupak segítségével) majd egyszerűen, sorban felragasztottam alulról felfelé haladva a gömbökre. Végül a szalagot is a ragasztópisztoly segítségével rögzítettem.

A másiknál a mikronfóliából 1,5-2 cm széles csíkokat vágtam, összegyűrögettem, majd sorban egymást követve felragasztottam spirál szerűen a gömbre. Végül az akasztót is ragasztópiszoly segítségével rögzítettem. 

Ha tetszett az ötlet, érdemes követni faceookon, illetve pinteresten is, ahol még több ötlettel,kreatív hírrel várlak benneteket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr548087256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása