ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Újrahasznosítás: műzlis doboz

2015. október 27. - sebidori91

Nagyon szeretem az újrahasznosított dolgokat több ok miatt; kevesebb szemetet gyártok ezáltal, olcsón a saját ízlésemre alakíthatok tárgyakat. Most, a müzlis doboznak kerestem új funkciót, -nem kellett sokáig gondolkoznom- magazintároló lett belőle. Van néhány hasznos, képes hobbi magazinom amiket évek óta gyűjtögetek a sablonok illetve az ötletek miatt, ezeket néha rendszerezem, így most jó lesz őket egy helyen tudni. 

ujsagos01.JPG

Mire lesz szükséged?

  • müzlis dobozok
  • öntapadós fólia 
  • olló
  • üveg kontúrfesték

Mintának egy már meglévő irattartót használtam. Ezt körberajzoltam a dobozon, kivágtam, majd egyszerűen öntapadós fóliát ragaszottam köré. Faerezetes fóliát választottam, így teljesen olyan, mintha fából lenne. Ahhoz, hogy a fólia mindenhol jól tapadjon, egy régi plasztik kártyát használtam, ezzel nyomtam ki a doboz közepén megakadó levegőbuborékokat a szélek felé. 

Végül, a feliratot arany kontúrfestékkel készítettem. Használhattok erőteljesen színű/fedésű alkoholos filcet, vagy akril filcet is, nekem ez volt itthon. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr308024476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása