ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Irattartó dekoráció

2015. október 10. - sebidori91

Néhány éve vásároltam fa irattartókat, ugyanis ezek szerintem sokkal stabilabbak a papíros verzióknál, nekem pedig tartós irattartókra volt szükségem. Azóta üresen, egyszínűen állnak a polcomon, még sosem tudtam eldönteni, mivel dekoráljam ki őket. Pár hete az egyik hobby boltban volt dolgom és kiszúrtam egy nagyon szép szalvétát, nem tudtam még akkor mi lesz belőle, de abban biztos voltam, hogy szükségem van rá. Ma délután meg is álmodtam a dolgot, az irattartókra került a gyönyörű szalvéta. 

Először világos akril festékkel lefestettem, egy halványsárga színt választottam. Nem festettem át többször, szerettem volna, ha egy kicsit megmarad a fa erezetessége. Ezután pedig decoupage ragasztó, majd rá a szalvéta és még egy réteg ragasztó hogy fényes legyen. Nekem nagyon tetszik, gyönyörű lilás kékes rózsaszín színei vannak, számomra a nyarat idézi. 

tarto05.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr837955284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása