ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Zsepitartó

2015. június 23. - sebidori91

Ajándékötlet, ami minden háztartásba jól jöhet: zsebkendőtartó. Lehet szalvétatechnikával díszíteni, festeni, ragasztani, én most kipróbáltam rajta a d-c-fix fóliát, ami egy öntapadós mintás fólia. Ehhez egy fekete fa erezeteset választottam, így olyan, mintha fából lenne a kis dobozkám. Talán ezért is jó ez a fólia, mert nem baj ha egy picit nedves lesz, könnyű tisztítani és tartósabbá teszi azt, ami bevonunk vele. Nagyon könnyű vele dolgozni, próbáljátok ki ti is! :)

zsepi10.JPG

Lépésről lépésre képeket a galériában találtok: 

 

Egy egyszerű préselt papírból készült dobozkát vettem, ami elég stabil, de mégsem olyan nehéz, mint a fa. A tetejét egy vidám fűzöld színnel festettem ki. (Kreatív Hobby fényes akrilfestékjét használva) 

Ha zsepit is vesztek bele, érdemes magatokkal vinni a vásárláshoz, mert nem mindegyik kocka alakú zsebkendő fér el benne. (az ember azt hinné ezek sztenderd méretűek) Nálam a tesco saját márkás, és az oops dobozos zsebkendői váltak be. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr87566638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása