ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Teszt: ékszertetoválás

2015. június 22. - sebidori91

Ezen a nyáron hihetetlen népszerűségnek örvend az arany és ezüst színben kapható ékszertetoválás. Hétköznapokra nem nagyon, de egy-egy buli vagy nyaralás idejére elképzelhetőnek tartom a kipróbálását. Már nagyon sok kreatív üzletben láttam, rengeteteg formában és méretben elérhetőek. Én a kedvenc képeslapboltomban találtam belőle egy csomagot 390 Ft-ért, úgy gondoltam, nekem ennyit megér, hogy kipróbáljam. 

És akkor lássuk, hogyan működik a gyakorlatban:

tetova07.JPG

Szerdán utazom tengerpart közelébe, ezért olyat választottam, amin kagyló és csikóhal van, ha esetleg beválna a dolog, akkor tudjam használni nyaralás közben ;) . Nagyjából úgy működik, mint gyerekkoromban; kivágni a mintát, leszedni róla a védőfóliát, rátenni a letisztított, száraz bőrre, nedves szivaccsal rányomkodni és ha már magától csúszkál akkor készen is vagyunk. A felvitel jól ment, nem maradt semmi a papíron, szépen, minden él jól kivehető. A csuklóm belső oldalára tettem, hogy ha esetleg csúnya lesz, vagy csúnyán kezd lekopni akkor ne legyen annyira feltűnő. Már nagyjából fél napja van rajtam, eddig nem moccant. Ha érdekel a tartóssága, katt ide, facebookon végigkövethetitek, hogy bírja a fürdést, alvást, hajmosást, öltözködést, a napi rutint. 

 

vaku nélkül:

tetova08.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr417566056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása