ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Tablet, E-reader tok

2015. május 08. - sebidori91

Egy újabb varrós ötlet, amit megint csak nem én csináltam, csupán az ötletadó voltam. Szükség volt már egy tokra, az üzletekben egyszerűen nincs választék ilyen tokokból, (csak úgy, mint laptop táskából) ezért úgy gondoltam, elkészítem a sajátomat.

A legnehezebb részt (varrás) nem én csináltam, de a mamám nagyjából 20 perc alatt elkészült vele, így úgy gondolom nem egy nagy ördöngősség.  

Mire lesz szükséged? 

  • műbőr anyag
  • sima mintás textil (belső lesz belőle)
  • ragasztható tépőzár
  • ragasztós fólia (én ezt festékboltban tudtam eddig beszerezni, de már láttam Kreatív Hobbyban is)

 

tok13.JPG

 

A tok elkészítésének menetéről nincs nagyon fotóm, igazából kiszabtam az anyagokat, amjd odaadtam a mamámnak aki megvarrta, így az én feladatom a dekorálás volt. Mindenképpen olyan szerettem volna, amit le is lehet csúkni, hogy az E-book ne essen ki belőle, ehhez kellett a ragasztós tépőzár. (szerintem hihetetlen jó találmány, kár hogy eddig nem tudtam róla) A műbőrön szuperül megragadt, az anyagra már nem annyira, ezért ott ragsztópisztollyal segítettem rá. Nagyon kis szolid dekorálást választottam, lyukasztóval vágtam kis köröket, ezeket ragasztottam a ráhajló részre. Nem túl csicsás, de azért legalább így nem olyan öreges. 

tok12.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr187443718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása