ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Hangszer házilag: dob

2015. április 27. - sebidori91

Mostanában eléggé el vagyok tűnve, ennek egy oka van, itt az év végi hajtás az egyetemen, ráadásul oviba is most megyek gyakorlatra. Ezzel kapcsoltban, gondoltam megosztom veletek azt a hangszert amit a gyerekeknek készítettem. Idősebb gyerekek akár maguk is elkészíthetik! :)

Szerintem nagyon egyszerű, színes, vidám dolog, remélem a gyerekeknek is tetszeni fog. Egyébként ének tevékenységre készítem és ezen fogják gyakorolni az egyenletes lüktetést.

dob13.JPG

Na szóval, hogy is készül:

  • üres konzerves dobozok
  • lufi
  • befőttes gumi
  • hurkapálca
  • fa gyöngy
  • anyag, 
  • szalag, 
  • olló

Először jól kimostam a konzerves dobozokat, leszedtem róluk a címkét, megtöröltem őket. A lufinak levágtam a végét és jó feszesen ráhúztam a konzervre. Hogy tutira ne csússzon le, raktam rá befőttes gumit. És hogy legyen mivel püfölni, készítettem hozzá dobverőt is. Ehhez hurkapálcára ragasztópisztollyal ragasztottam fa gyöngyöket (használhattok keményebb hungarocell gyöngyöt) és ezt bevontam anyaggal, hogy ilyen kis színes, vidám legyen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr817404186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása