ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Márványos tojások: totális katasztrófa

2015. március 21. - sebidori91

Sajnos előfordul, hogy az ember elképzel valamit, sőt talál róla egy receptet is és az eredmény nagyon nem olyan lesz, mint  azt várja. (pár hónapja a nutella készítésbe sültem bele) Most Húsvétra szerettem volna egy nagyon szép egyedi ötletet hozni Nektek, ez pedig a tojás márványozás lett volna. Sok helyen láttam, hogy körömlakkal készítik el, így gondoltam teszek én is egy próbát. Kifújtam három tojást, előkészítettem tavaszi színeket és nekiláttam. 

tojaskatasztrofa09.JPG

Kettőnél azonban be kellett fejeznem mert az eredmény pocsék lett. Nem csak hogy nem fogta be rendesen a tojásokat, de ahol még esetleg kinézne valahogy, ott a festékben ilyen vizes buborékocskák keletkeztek. Lehet, hogy én nem csináltam valami jól, de ezt így ebben formában ne próbáljátok ki! (Arról már nem is beszélve hogy az egész kezem lakkos lett,így egy jó nagy adag acetonba kellett kezetmosnom!) Lehet hogy ki kell próbálnom a bolti márványozó festéket? Szerintetek jól néznek ki a márványozott tojások? 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr547289005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása