ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Ecsettartó

2015. március 14. - sebidori91

Az évek során nálunk rengeteg nagyobb doboz, tároló halmozódik fel, mondván majd jó lesz valamire. Most egy ilyen konzervdobozt tudtam felhasználni ecsettárolónak. Lefestettem, tettem bele rízst és már mehettek is bele az ecsetek. 

ecset06.JPG

Lépésről lépésre: 

Először is, fényes akril festékkel lefestettem az egészet, majd felülre és alulra körbe fekete strasszokat raktam. Szalvéta technikval is jól lehet díszíteni, csak akkor érdemesebb fehérre festeni. Túl magas volt, hogy csak úgy beletegyem az ecseteket, ezért sima rízzsel feltöltöttem. Ezután már mehettek is bele a sminkes ecsetek. 

ecset05.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr607268447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása