ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Neszeszer

2015. február 17. - sebidori91

Végre volt időm, ötletem és alapanyagom, ami mostanában igen ritkának számít, ezért hozzá is láttam a hobbi délutánnak. Az első elkészült darab ez a neszeszer, amit a mamám segítségével tudtam elkészíteni. (ugyanis még mindig nem tudok varrni) 

neszeszer12.JPG

Ez egy ilyen kis pici (18 cm széles), táskába dobható darab, nem foglal túl nagy helyet, de a szükséges mindennapi sminkek így mindig kéznél vannak. 

neszeszer13.JPG

Hogyan készült? 

Egy hosszabb téglalapot vágtam ki a műbőr anyagból, amit félbehajtottam, így csak oldalt és a zipzárnál kellett varrni. Ugyanakkorára szabtam ki a belső, színes anyagot is. Na itt megakadt a tudományom, ezért átadtam a mamámnak a dolgot és ő nagyjából 5 perc altt megvarrta nekem. Ezek után már csak a díszítés maradt. A zipzárra szerelőpálcák segítségével raktam 2 nagyobb és két kisebb gyöngyöt, ezekkel könnyű lesz majd megtalálni a táskában és a körömlakkom sem bánja majd a zipzározást.

 

Most újdonság a blog.hu-n hogy szavazni is lehet, így gondoltam megkérdezlek titeket, hogy miről szeretnétek több posztot látni a blogon? 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr527152717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása