ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Régiből új II. - fülbevaló tartó

2015. január 18. - sebidori91

Pici szünet után újra itt, frissen kezdek neki az első 2015-ös bejegyzésnek. Sokat gondolkoztam, hogy miről is írhatnék, még végül megtaláltam a polcomon porosodó parafatáblát, amit már rég nem használok. (egyszerűen nincs rá szükségem) Karácsonyra nagyon szuper kis hobbis cuccokat kaptam, így nem is volt kérdés, hogy felhasználom őket a felujításhoz. 

Tehát, hogyan is lett ebből, ez?: 

fulitarto01.jpg

Először fekete akril spray-vel lefújtam a keretet (evolution márkát használtam, ezt festékboltokban tudjátok beszerezni, nagyjából 1000 Ft-ért) és a hurkapálcákat. Ezek 10-15 perc alatt gyönyörű fényesre száradtak. Ebből a csodálatosan szép anyagból kivágtam egy akkora darabot, ami teljesen lefedi a parafa táblát és ragasztópisztollyal a szélén körberagasztottam. Néhány helyen az anyag kilógott a keretből, ezt kis körömvágó ollóval levágtam. Egy vékony rózsaszín szalagot használtam, hogy eltüntessem az anyag szélén esetlegesen előforduló hibákat. Erre is ragasztópisztolyt használtam, mert ez gyorsan megköt és tartós A hukapálcákat arannyal is lefújtam, nem túl egyenletesen, így egy picit rusztukusabb fekete-arany külsőt kapott, ami az anyagon is megjelenik. Ezeket is ragasztópisztollyal ragasztottam a kerethez, különböző távolságra egymástól, így a kisebb és a nagyobb lógos fülbevalóknak is meglesz a helye. 

Ez lépésről lépésre képekben így néz ki: 

fulitarto15.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr257086667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása