ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Az új kedvencem: Puffy

2014. szeptember 10. - sebidori91

Imádom azokat az otthoni vastag zoknikat, amiknek az alján csúszásgátló tappancsok vannak. Most végre én is csinálhatok magamnak, mert rátaláltam a Puffy textilfestékre:) 

puffy13.JPG

Ezt a festéket bátran gyerekek is kipróbálhatják, mert könnyű vele dolgozni, olcsó és nagyon látványos eredményt érhetünk el vele,nem csak zoknin! 

Amire szükség lesz:

  • Puffy textilfesték kb 300 Ft/tubus
  • zokni
  • karton

puffy05.JPG

Egyenlőre két színt vásároltam, és az egyszerűség kedvéért szív alakú tappancsokat festettem a zokni talpára. Mielőt azonban elkezdjük festeni, érdemes kartonpapírból egy talp alakú darabot kivágni és arra ráhúzni a zoknit. Így egyrészt a zokni anyaga kitágul és később a festék nem fog repedezni, másrészt a festék csak a talp részen lesz látható, nem ragasztja össze az anyagot. 

Egy napot hagytam száradni, majd hajszárítót a legnagyobb és legmelegebb fokozatra kapcsoltam és elkezdtem vele szárítani a szivecskéket. Kb 2-3 perc után elkezdtek kivilágosodni és megduzzadni. Nagyon izgalmas végigkövetni, hogy pár másodperc alatt milyen változáson megy át! :)

puffy11.JPG

puffy10.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr246687443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása