ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Dekoráljunk füzetet!

2014. augusztus 26. - sebidori91

A szeptember a nyakunkon, így a sulikezdés is. Volt szerencsém már néhány üzlet füzetkínálatát végigböndészni, így hamar rájöttem, hogy két választásom van; vehetek eleve színes külsejűt vagy választhatom a csodálatos világoskék natúr verziót. Na, inkább egyiket sem. Nehezen, de találtam egy egyszínű füzetet (ezt mondjuk nem értem, miért nincs sima natúr, fehér vagy bármilyen sima, egyszínű borítású) az egyik hobby boltban pedig öntapadós textil anyagot. Nem volt kérdés, mire fogom használni! :)

cover10.JPG

Egy A/4-es méretű lap 190 ft-ba kerül, ha ebből veszünk 2-3 db-ot akkor már simán megvan 10 füzetnek a dekorálása. 

Én most egy fekete füzeten próbáltam ki egy világos és egy sötétkék színű anyagot. Ez lett belőle: 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr146639533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása