ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Feliratos póló

2014. augusztus 22. - sebidori91

Nagyon unom már, hogy az üzletekben semmitmondó, unalmas, bugyuta feliratos pólókat lehet kapni, ráadásul minden második emberen ugyanaz van. Most elkészítettem a sajátomat, olyan idézettel, aminek van köze hozzám. :) Ti is bármikor tudtok hasonlót készíteni, csak egy olyan papírra lesz szükségetek, amelyről a mintát nyomtatás után a polóra lehet vasalni. ( itt tudtok ilyet vásárolni)

idezetpolo11.JPG

Először is kerestem egy szív mintát, majd egy idézetet. Ezek után, egy képszerkesztő programmal (PhotoScape, magyar nyelvű, ajánlom mindenkinek!) elehelyeztem rajta  a szöveget. Minden szót különbözőképpen formáltam. (betűtípus, szín, méret stb.)

(nagyobb mértért katt a képre)

polo2.jpg

 

 

Ezt egy tintasugaras nyomtatóval kinyomtattam a papírra. A nyomtatásnál be kell állítani, hogy a kép tükörképét nyomtassa ki. 

Ezután körbevágtam és mintával lefelé fordítva a pólóra  helyeztem. Vasalóval 3-5 percig vasaltam, majd óvatosan lehúztam. 

idezetpolo12.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr36626289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása