ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Régi mappa, új külső

2014. augusztus 12. - sebidori91

Magamat sem szívesen emlékeztetem, de lassan lassan itt a szeptember és újra visszaülhetünk az iskolapadba. Ha idén szeretnél keveset költeni, viszont egyedi tanszerekre vágysz, akkor érdemes elővenni a kreatívitásod és feltuningolni az egyszerűbb darabokat. 

Tavaly 4 ötletet mutattam, hogyan dekorálhatjátok a füzeteteket, erre a linkre kattintva megtaláljátok ezt a bejegyzést is. 

mappa.JPG

Most egy sima, egyszínű mappának adtam új külsőt, nézzétek meg hogyan: 

amire szükségetek lesz:

  • mappa
  • körömlakk

Egyszerűen ceruzával megrajzoltam a mintát (természetesen használhattok bármilyen sablont is) majd egy sötét grafit színű körömlakkal kifestettem. Az én lakkom elég sűrű volt, így egy rétegben is szépen fedett. A  mintátok száradás után fényes és vízálló marad.

További ötletekért lájkolj facebbookon is: Be creative!

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr596599083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása