ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Őrizd a nyarat

2014. augusztus 07. - sebidori91

A zselégyertya készítése szuper lehetőséget ad arra, hogy nyári emlékeinket egyszerűen tegyük a lakás egyik dekorációjává. Én most a nyaralás alatt gyűjtött kagylókat (konkrétan csak egy nagyot) helyeztem egy mécsestartóba és arra világoskék zselégyertyát öntöttem. A homokot egyszerű dekorációs kaviccsal helyetesítettem.

zselegy07.JPG

Amire szükséged lesz:

 

zselegy06.JPG

Hogyan készítsd?

Az üzletben nem volt talpas kanóc, ezért méterben tudtam csak vásárolni, így szükségem volt a hurkapálcákra, hogy a helyén tartsam. (középen) Először ezt elhelyeztem, majd 2cm vastagon öntöttem bele dekorhomokot és beletettem a legnagyobb kagylómat. A zselét tiszta konzervdobozba helyeztem egy csipet színezővel és ezt egy forrásban lévő vízbe raktam. Így olvasztottam fel, lassan kevergettem hogy habok ne keletkezzenek. Miután kellően folyós lett, az üvegbe öntöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr776581279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása