ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Táblafesték házilag

2014. augusztus 02. - sebidori91

Nem csak azért szuper mert otthon elkészíthető, hanem mert bármilyen színből előállíthatod a saját táblafestékedet! ;) Tegnap viszont ráleltem egy nagyon jó receptre és ma reggel ki is próbáltam. 

tabla07.JPG

Amire szükségetek lesz:

  • hobby vagy akrilfesték (mely száradás után vízálló)
  • fugapor
  • 1-2 evőkanál víz

Én egy evőkanál festéket raktam külön edénybe és ehhez adtam hozzá apránként a fugaport, míg egy sűrű, szemcsés de még kenhető kestéket nem kaptam. 

Hobby boltban vásárolható fugaport használtam, ami annyira finom szemcséjű volt, hogy nem volt szükség utána csiszolópapírral lesimítani az eredményt. 

A szív alakú motívumot alkoholos filccel rajzoltam körbe. 

tabla10.JPG

Cellux segítségével bármilyen mintát kialakíthattok.

Most, hogy a próba ilyen jól sikerült, mindenképpen jövök majd valamilyen nagyobb táblafestékes projekttel. ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr556568273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása