ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Váza 3D-s dekorációval

2014. július 31. - sebidori91

Ez az üveg már ezer éve megvan, azért tartogattam, hogy valami jó kis díszítést készítsek rá, íme most elkészült. Új technikával dekoráltam, mégpedig ragasztópisztollyal. Szóval, amire szükségetek lesz: üvegfesték, szép formájú üveg, körömlakk és ragasztópisztoly. 

váza01.JPG

Kis csokroknak vagy egyszálas virágoknak kitűnő váza. 

 

 

váza08.JPG

Először ragasztópisztollyal megrajzoltam a motívumokat az üvegre és hagytam megszáradni. 

váza02.JPG

Ezt lefestettem két rétegben körömlakkal, ez így vízálló és fényes felületű lesz. (persze használhattok sima fényes hobby festéket is, de a körömlakk esetében az ecset mérete is segítette a festést)

váza04.JPG

váza03.JPG

Végül két réteg fekete üvegfestékkel kentem be mind a négy oldalát.

váza06.JPG

váza05.JPG

váza07.JPG

Ha egyszínűre fested az egészet: 

hotglue.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr96562613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása