ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Virágos koszorú

2014. június 22. - sebidori91

Koszorút nem csak karácsonykor érdemes csinálni, hiszen egész évben díszítheti a bejárati ajtónkat vagy akár a szobánkat. A facebook oldalamon már írtam, hogy az IKEA-ban most nagyon szuper kedvezmények vannak, így vettem én is 4 művirágot. Nem volt kérdés, hogy mi lesz belőle, ez is már régi tervem volt, csak valahogy a művirágok vagy rondák vagy nagyon drágák. 

DSC02745.JPG

Szép, nyári koszorú nagyjából negyed óra alatt elkészül!:)

Amire szükséged lesz: 

  • hungarocell koszorú alap
  • művirág
  • ragasztópisztoly
  • kétoldalú ragasztó (elhagyható)
  • szalag (akasztónak)

 

Először szétvágtam a művirágokat, majd a leveleket ráragasztottam a koszorúalapra. Nekem a ragasztópisztoly nem ragasztotta meg, ezért itt használtam a kétoldalú ragasztót. Aztán elhelyeztem a virágokat és egyenként felragasztottam a ragasztópisztollyal. Majd a hátuljára egy színben passzoló - rózsaszín- szalagot ragasztottam. 

Lépésről lépésre képek:

Ha tetszett a bejegyzés, lájkoljatok facebookon is!:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr526398437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása