ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Körömlakk tartó

2014. június 19. - sebidori91

Mint sok más lánynak, nekem is rengeteg körömlakkom van, viszont mindig csak egy nagy halom kupacban hevertek valahol. Így nehéz volt átlátni, hogy legközelebb milyen vegyek ;) vagy éppen milyet használjak. A héten meguntam a kupit és készítettem dobozból egy mini körömlakk tartó állványt. 

lakk04.JPG

Ehhez egy parfümcsomagos dobozt használtam: 

lakk03.JPG

Amire még szükségetek lesz: 

  • hurkapálca
  • olló
  • ragasztópisztoly
  • festék (hurkapálca lefestéséhez)

Fontos, hogy keskeny, nagyon kemény papírból készült dobozt használjatok, mert különben nem fogja bírni a lakkokat. A doboz közepére vágtam egy csíkot a doboz másik részéből és azt ragasztópisztollyal rögzítettem. A hurkapálcák azért kellettek, hogy ne essenek ki a lakkok, plusz hogy középen megerősítse a beleragasztott 'polcot'. 

lakk01.JPG

Így kb. 16-18 db körömlakkot tudtok tárolni. 

lakk02.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr266384385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása