ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Csupa csoki

2014. május 24. - sebidori91

A facebook oldalamon korábban közzétettem egy nagyon szuper csokis keksz receptet, amit egy másik blogon találtam, a héten volt egy kis időm és én is elkészítettem. Valami hihetetlen finom és könnyű elkészíteni. Aki szereti ezeket a tömör, csokis édes finomságokat, annak ezt muszáj kipróbálnia! :) 

 

csokii10.JPG

Recept: 

Hozzávalók a tésztához : (nekem ebből 20 keksz készült)

200g étcsoki

50g vaj

2 ek kakaó

2 egész tojás

100g kristálycukor

100g liszt

1 tk sütőpor

csipet só

Krémhez:

100g tejcsoki

50g vaj

Elkészítés: 

A sütőt kapcsold be! A csokit és a vajat vízgőz felett megolvasztottam, majd beletettem a kakaóport. Eközben a tojást a cukorral és a csipet sóval 7-10 percig kevertem. Ehhez adagoltam hozzá a sütőporos lisztet végül a csokis vajat. 

Sütőpapírra halmoztam a ragacsos tésztát kiskanál segítségével, majd az előmelegített sütőbe tettem 10-12 percre. Kicsit megtöredeznek, nagyon szépek lesznek. (és persze finomak!) 

Miközben hűlnek, elkészítem a csokis krémet. Vajat a csokival vízgőz felett megolvasztom, majd hagyom hogy kihűljön. Ha már nem forró, akkor nyugodtan tedd be a hűtőbe, hogy felgyorsítsd, így nekem 1-1,5 óra kellett, hogy jól kenhető legyen. 

Aztán mehet is két keksz közé a krém!:) Finom, nem száraz, krémes belül és nagyon-nagyon csokis!:)

Lépésről lépésre képek a galériában:

 

csokii11.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr646201585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása