ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Adventi naptár két személyre

2013. november 26. - sebidori91

Végre elkészült az első saját készítésű adventi naptáram, ráadásul még teljesen időben vagyok:) Ezt az ötletet pár hete láttam valahol a neten és annyira megtetszett, hogy arra gondoltam én is elkészítem. Nagyon kis egyszerű, még is nagyszerű ráadásul elfér benne két ajándék is, így ideális testvéreknek.

adventi30.JPG

Hozzávalók: 

  • 24 wc guriga (hát igen, ezt gyűjtögetni kell, szólni a rokonoknak, de elég hamar meglesz!:))
  • színes karácsonyi csomagolópapírok, vagy karácsinyi témájú csomagban kapható papírok (ezt vettem én is 1500 Ft volt 48 db)
  • sniccer
  • ragasztó
  • kemény karton
  • kontúrmatrica számok (ezt kiválthatjuk nyomtatott számokkal vagy a saját írásunkkal is)

Elkészítés:

tesi02.JPG

Szóval szükségetek lesz jó sok wc gurigára és a papírokra. Én sniccerrel vágtam őket megfelelő méretűre. 

tesi01.JPG

Ezután csak minden csíkba becsomagoltam egy-egy gurigát, és celluxszal a hátulján rögzítettem.

tesi03.JPG

Ha mind megvan, mehetnek rá a számok. Csipeszt használtam a pontos felrakáshoz.

tesi06.JPG

tesi08.JPG

Végül kartonpapírokból megcsináltam a tartót, amire felragasztom egyenként a gurigákat. Sniccerrel méretre vágtam, majd arany spray-vel lefújtam, így a kilátszó részek is szépek. Ragasztópisztollyal rögzítettem a kemény papírokat egymás alá és a gurigákat is a kartonhoz.

tesi9.jpg

adventi35.JPG

Most még üresek, de remélem valamilyen angyalka a hétvégén megtölti.:)  (nem, még nem nőttem ki az adventi naptár használatából:))

adventi33.JPG



A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr295659554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása