ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Mogyorós brownie

2013. november 10. - sebidori91

Ezt a brownie receptet már egyszer elkészítettem, a receptjét itt megtaláljátok. Most azért is írok róla még egy bejegyzést, mert elkészítettem mogyorós változatban is, és ezt szeretném most nektek megmutatni. 

DSC01368k.jpg

A különbség annyi az előző recepthez képest, hogy nem tette belem mandulát -mert nem volt itthon- viszont pár szem mogyorót törtem és azt szórtam a tetejére. Ettől nagyon jól is nézett ki és finom is lett! Mivel hideg van, ezért a vanília fagyit most kihagytam helyette jött néhány szelet banán és egy kis tejszínhab....hmm langyosan a legfinomabb!:) 

DSC01375k.jpg

DSC01374k.jpg

 

Most érdemes ellátogatni a blog facebook oldalára, mert pár kattintással részt vehettek egy játékban, ahol karácsonyi papírcsomagot nyerhettek!:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr435625508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása