ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Tengerész party

2013. augusztus 16. - sebidori91

A héten szülinapot ünnepeltünk amelynek az apropójából egy kerty partit tartottam a kertünkben. Mivel nyár van és nemrég jöttem haza egy tengerparti nyaralásból, adott volt a téma. Az internetet böngészve rengeteg szuper ötletet, inspirációt találtam, de nekem is eszembe jutott pár, könnyen kivitelezhető dekor ötlet. 

Most 6 könnyen megvalósítható, egyszerű de mégis mutatós dekorációs ötletet mutatok nektek, amelyhez nem kell tízezreket költeni egy party boltban!

sailorpartycollage.jpg

1. Evőeszköztartó

Amire szükségetek lesz: kék szalvéta, spárga, néhány kis kagyló

Elkészítés: tegyük a szalvéta közepére az evőeszközöket, hajtsuk rá a két szélét majd spárgával lazán kössük meg. A masni alá csúsztassunk kagylót.

szalveta.jpg

2. Pohárjelölő

Egy egyszerű paint vagy word programmal írjátok a kép közepére a kívánt nevet, majd nyomtassátok ki sima címkére. Használat után könnyen leszedhető!:)

cimke2_1.jpg

poharak.jpg3. Papírhajó tálaló

A/2-es keményebb papírból hajtogassatok hajót, (itt egy jó videó: LINK) majd a fülpiszkálóra ragasszatok egy zászlót amire ráírjátok, melyikbe mi van. 

hajo.jpg

4. Lufik

Az internetről nyomtassatok különböző tengerrel kapcsolatos motívumokat, (kagyló, kishajó, vasmacska stb.) nyomtassátok ki, majd alkoholos filccel rajzoljátok fel a már felfújt lufikra. 

lufik.jpg

5. Dekoráció

Ehhez szükségetek lesz piros-fehér-kék papírra, madzagra és folyékony ragasztóra. A papírokból egyenlő oldalú rombuszokat vágjatok ki, amelyeket félbehajtva tesztek a madzagra. Ott a két oldalt egymáshoz ragasztjátok. 

girland.jpg6. Mécses

Széles szájú befőttesüvegek aljára tegyetek egy szép nagy, vagy több kicsi kagylót, engedjétek félig vízzel, majd a szájára spárgából kössetek masnit. Én sima mécsest használtam, nekem az is fent maradt a vízen, de ha van használjatok kék úszómécsest. 

befottes.jpg

Hasonló elv alapján készült ez az asztaldísz is, csak itt nem befőttesüveget, hanem egy nagy üvegtálat használtam és abba pakoltam sok-sok kagylót. Este nagyon szép dísze volt az asztalnak és kellemes lágy fényt adott!:)

mecses_1.jpg

Ezt a sok szuper dekorációt egyedül nem tudtam volna elkészíteni, ezért köszönetet érdemel a tesóm aki fáradhatatlanul rajzolta velem a lufikat, hajtogatta a hajókat és ötleteivel segítette a munkámat!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr395463798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása