ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Virágos tojás dekoráció

2013. február 19. - sebidori91

Lassan elérkezettnek láttam az időt, hogy elkészítsem az első húsvéti, tavaszi bejegyzésem. Ma megajándékoztam magam egy mini ragasztópisztollyal, amit délután gyorsan ki is próbáltam, a mai bejegyzésben látni fogjátok hogyan.  Már nagyon régóta szerettem volna egy ilyet, így össze is gyűjtöttem az összes ragasztani valómat és munkához is kezdtem. No, de kanyarodjunk vissza a mai bejegyzés témájához, a virágokkal tűzdelt tojás dekorációra. Akinek van otthon virág alakú lyukasztója az most jobb helyzetben van, mert sokkal gyorsabban tudja elkészíteni a virágokat, ám a többiek se csüggedjenek, hiszen én is lyukasztó nélkül ollóval készítettem őket és viszonylag egységesre sikerültek. Gyerekjáték az egész, mégis nagyon szép kis Húsvét-váró asztaldísz, dekoráció lesz belőle!:)

tojasvirag4.jpg

Elkészítési idő: 35-40 perc

Hozzávalók:

  • színes papírok (15ft/db)
  • ragasztó(pisztoly)
  • olló
  • hungarocell tojás (kb 140ft)

Elkészítés:

Vágjunk ki a papírokból 3*3 cm-es kockákat (1.kép). Hajtsuk félbe (2.kép), majd megint félbe (3.kép), ezután az egyik átlójánál hajtsuk be, így kapunk belőle egy háromszöget. (4.kép) Ollóval vágjunk ki belőle egy kis szirmot (5.kép) széthajtogatva pedig egy kis virágot kapunk.(6.kép) Ha nem volt egyértelmű a képek és a leírás alapján akkor ITT ebben a korábbi bejegyzésemben meg tudjátok nézni egy nagyobb virágon. 

tojashozvirag1.jpg

Ha készen vagyunk a virágokkal, (legalább egy 30-35 darabra lesz szükségünk) (7.kép) tegyünk egy ragasztó pöttyöt a tojásunk csúcsára (8.kép) és erre tegyük fel az első virágot.(9.kép) (jelen esetben a pirosat) Így folytassuk minden egyes virággal, fentről lefelé haladva. (10.kép)

tojasvirag2.jpg

Kicsit pepecselős munka, de megéri az időt, hiszen nagyon kis szép tojást kapunk:) 

tojasvirag3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr545093012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása