ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Varró gomba :)

2013. január 17. - sebidori91

Ezt a fantázia nevet azért találtuk ki a tesómmal, mert nem igazán tudtam pontos, leíró nevet adni ennek a nagyon hasznos tárgynak!:)Már korábban megálmodtam ezt a tárolót, csak nem találtam hozzá üveget, viszont a múltkor lementem a pincébe és az egyik a szekrényről rám kacsintott!.:)Nagyon praktikus, mert a varrótűket, gombostűket, centit, néhány cérnát és biztosítótűt tudok egy helyen tárolni és mindig kéznél van! Az üveget nem díszítettem ki túlságosan, mert így átlátható, hogy mi van benne és nem kell külön szétszedni minden alkalommal, amikor keresek valamit. Nagyon egyszerű elkészíteni, kb 20 perc alatt meg van!:) Szerintem ajándéknak is szuper, a nagyinak vagy esetleg egy olyan rokonnak/barátnőnek, akiről tudjuk, hogy szeret varrogatni otthon.

Elkészítési idő: 20 perc

Hozzávalók : 

  • kis darab szivacs, vatta
  • a kupaknál egy kicsivel nagyobb sugarú körlap anyag (ha vékony, akkor duplán)
  • tű, cérna
  • gombok a díszítéshez
  • ja, és persze a befőttes üveg:) Én inkább alacsonyabb és szélesebb szájút ajánlok, mert ebbe könnyebb belenyúlni és kikotorni azt, amire épp szükségünk van!

Elkészítés:

Jó alaposan mossuk ki, szárítsuk meg az üveget. (1.kép) Az anyagból vágjunk ki egy akkora körlapot, ami alul-felül körül éri a kupakot. (2.kép) Cérna és tű segítségével varrjuk körbe, és húzzuk össze az anyagot a kör szélén (3.kép), egy kicsit lazítsuk meg és tegyük bele a szivacsot, amit korábban a fedő méretére vágtunk. (4.kép) Ha nincs szivacsunk, használhatunk vattát is. Én, mivel egy kicsi szivacsdarabot találtam itthon, csak kiegészítésként használtam a vattát. Tegyük bele a fedőt, és húzzuk meg szorosra az anyagot, varrjuk el a végét. (5.kép) Díszítésként néhány gombot ragasszunk az oldalaira!:)(6.kép)

varr.jpg

Töltsük meg néhány alapszínű cérnával (fekete-fehér, piros, kék), tegyünk bele centit, esetleg néhány gombot, biztosító tűt. Tekerjük rá a fedelét és a tűpárnába pedig mehetnek a gombos- és varrótűk!:) Olyan lett, mint egy kis gomba!:)

varr2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr965024345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása