ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Organza zsák

2012. október 07. - sebidori91

Amikor a boltban olyat látok amit nagyon ötletesnek de mégis egyszerűnek gondolok,akkor azonnal el kezd kattogni az agyam, hogy vajon hogyan tudnám ezt otthon elkészíteni. Az organza zsákokkal is így voltam. Nagyon tetszenek, mert funkciója szerint csomagoljuk benne az ajándékokat, de még is, önmaga is egy szép ajándék. Organza zsákot nagyon egyszerű elkészíteni, de én most egy sima fehér organza anyagot szerettem volna feldobni, remélem sikerült!:) 

Hozzávalók:

  • fehér organza anyag
  • színes virágos anyag
  • fehér szalag
  • 2 zöld fa gyöngy
  • tű, cérna, olló

Elkészítési idő: 25 perc

Elkészítés:

Vágjunk ki egy tetszőleges méretű kört a színes virágos anyagunkból, és az organzánkból egy 4-5cm nagyobb sugarút. Az organza körlapunk legyen alul, felette (színével lefelé) a virágos. Az organzánk szélét gyufával ÓVATOSAN meg lehet olvasztani, így nem fog tovább foszlani az anyag.(1.kép) A virágos anyag szélétől beljebb (kb 2cm-re) vágunk (egyszerre a két anyagon) egy 1cm-es lyukat. (2.kép) Ha az organzánk nagyon kezd szálasodni itt, akkor egy kis gyufával meg lehet olvasztani a széleket. CSAK ÓVATOSAN, NEHOGY AZ ANYAG MEGGYULLADJON! Ebből a lyukból csináljunk minimum 10-et, de ha szorosabbat szeretnénk lehet többet is. Ha a lyukak kész vannak, a szalagot már is belefűzhetjük. (3.kép) A 4.képen berajzoltam, hogy az én szalagomat hogyan fűztem át. Ezután csak meghúzom a szalagokat (ha nem elég szoros, körbe kötök rajta egyet) ráfűzök mind a két végére egy-egy zöld gyöngyöt, majd csomót kötök a végére. (5.kép)

Tehetünk bele bonbonokat, gyöngyöket, körömlakkokat (én azt raktam bele 4 kényelmesen elfért!:)), kisebb smink cuccokat, hajbavalókat...stb.

zsak.JPG

Remélem kedvet kaptok hozzá, és Ti is elkészítitek!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr744824279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása