ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Edényalátét

2012. október 06. - sebidori91

Itthon találtam egy rossz képkeretet (nem volt benne üveg, a támasztói is letörtek) és arra gondoltam, hogy a felhasználásával egy jó kis edényalátétet készítek. Volt itthon néhány hurkapálca, így gyorsan neki is álltam.

Hozzávalók: 

  • képkeret
  • egy csomag hurkapálca
  • ragasztó

Elkészítési idő: 15perc

Az első két képen azt látjátok, hogy a képkeretem elje már le volt festve barnára, a hátulja pedig sima natur fa színű. ezen nem is akartam változtatni, így még talán jobban is néz ki! Az első teendőnk, hogy a hurkapálcákat olló segítséével méretre vágjuk. Egy nagyobb pálcából (nekem) három kisebb jött ki, plusz kb 2cm maradt amit kidobtam. (3.kép) Ezután hobby ragasztóval a képkeret tetejét és alját bekentem előre (mindíg kb 5cm-t) ragasztóval, majd elkezdtem feltenni őket szorosan egymás mellé. (4.kép) Kb. 10 perc alatt be is tudtam fejezni! :) (5.kép) 

Picasa3.jpg

Miután elkészült, gyorsan fel is avattam, mert a barátnőim átjöttek egy kis csevejre!:) Szerencsére, a funkciójának megfelelően működött!! 

mobil10.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr434823391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása