ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

És még mindig virág

2012. május 16. - sebidori91

Kicsit régen írtam belátom, de közben készítettem pár dolgot, csak azért nem akarom feltenni, mert barátnőmnek is hasonlóakat készítek a szülinapjára, ami most lesz!:)

Most folytatom a virág imádatomat, és egy kicsit elegánsabb, visszafogottabb stílusú virágot mutatok, amit varrással készítettem. Mivel még nem döntöttem el a pontos funkcióját, ezért mindenki képzeletére bízom, hogy mire szeretné használni. (lehet csatt, kitűző, hajgumi dísz, gyűrű, karkötő stb...)

Technika: varrás

Elkészítési idő: kb 1 óra

Hozzávalók:
 

  • tű, cérna
  • tetszőleges színű organza (én vettem egy kb 15-20 cm széles 2m hosszú anyagot 260 ft-ért)
  • gyöngy, vagy szép gomb (60 ft/db)
  • pillanatragasztó
  • egy kis darab filc anyag

DSC09298.JPG

Elkészítés

Először vágjunk egy kisebb anyagdarabot (ez lesz a virág közepe), mondjuk 7cm hosszút, és 6cm széleset. Hajtsuk félbe, majd alul kezdjük el nagyobb öltésekkel összevarrni, és közben összeráncolni. (1.-2.kép) Ezután varrjuk össze a két szélét. (3.kép) Ezt ismételjük meg még 3x egyre nagyobb téglalapokat használva. (4.kép) Majd illesszük össze őket, és varrjuk össze középen. (5.kép) Legutolsó lépésként, egy nekünk tetsző gyöngyöt, vagy gombot tehetünk a közepére, és ezt is varrjuk bele. (6.kép)

Nekem most épp itt tart a virágom, de aki tovább folytatja és már tuja mire fogja használni, ( csatt, kitűző stb) varrjon az aljára egy kicsit (a virág színével egyező) filc anyagot. Majd ezt ragasztózza be pillanat ragasztóval és a felületet is, ahova felrakni kívánja. Egy percig erősen nyomjuk rá (a gyűrű alapot, kitűző vagy haj csat alapot) és kész is.

Ilyen kiegészítő alapokat egyébként szinte mindegyik hobby boltba, vagy gyöngyös boltba lehet kapni. Szerintem a legolcsóbb az anyagot és a gombot méteráru üzletben beszerezni. (itt olcsóbb is, és több a választék is)

rozsaszinvirag.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr604520717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása