ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Régiből újat!

2012. május 07. - sebidori91

Még a hosszú hétvégén Balatonon voltam, és az ottani "nyaralónk"-ban találtam egy régi tükröt. Elég rossz állapotban volt, ezért úgy gondoltam hazahozom és felújítom egy kicsit. Mindenképpen valami egyszerűt szerettem volna, és valami olyat, aminek köze van a vízhez. (kék, piros, csíkos, kagylós stb) Hosszas gondolkodás után eldöntöttem, fehér keretet szeretnék és rá kagylókat. Nem túl cicomás, de pont egy egyszerű kis balatoni nyaralóba illik.

tukor5_1.JPG

 

 

 

 

Hozzávalók: 

  • régi tükör
  • fehér hobby festék
  • egy marék kagyló
  • hobby ragasztó/pillanatragasztó
  • csiszolópapír

Lépésről lépésre:

Mindenekelőtt, ha a festék csak rétegekben jött le, akkor érdemes átmenni az egész kereten egy csiszolópapírral, hogy a rákent festék jól tapadjon és persze hogy esztétikus legyen mindenféle domborulatok nélkül.

1. 
celluxszal ragasszuk körbe a tükröt, hogy ne fessük össze.
tukor3.JPG
 
 
 
 
 
 
 
2, A keretet fessük le min. 2-3 rétegben, hogy szépen fedjen!
tukor2.JPG
 
 
 
 
3. Válogassunk ki összeillő kagylókat. (én kék színűeket kerestem, és a bal saroktól kezdve egyre kisebb méretűeket próbáltam elhelyezni rajta) 
tukor1.JPG
 
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr804494687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása